Coogee, Bondi en zon. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wim Tijleman - WaarBenJij.nu Coogee, Bondi en zon. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wim Tijleman - WaarBenJij.nu

Coogee, Bondi en zon.

Door: wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

30 December 2015 | Australië, Sydney

Hallo allemaal.

Deze dag met de bus naar Coogee gereden. Kwamen allemaal herrinneringen op van toen ik daar woonde. Was een fantastische tijd toen.
Coogee is nog steeds zo mooi als het was.
Van Coogee zijn we langs de kust via de verschillende strandjes naar Bondi gelopen. Het is inmiddels een hele toeristische tour geworden. Veel wandelaars en waar je eerst direct over het kerkhof aan zee liep is er nu ernaast een wandelpad gemaakt. Het is nog steeds mooi, maar niet meer zo avontuurlijk.

'S avond heerlijk gegeten in de rocks. Mijn hubbie tracteerde. Uitzicht op de opera house en harbourbridge. Na het eten via de brug naar de andere kant van Sydney gelopen. Daar heb je fantastische uitzichten op de skyline van Sydney. Aan die kant is ook het luna park. Zo'n ouderwetse. De mensen die de film Lost boys kennen, daar leek het op. Daarna lekker teruggegaan met de ferry naar het hotel.

Vandaag hebben we lekker relaxed gedaan. Met de ferry naar watsons bay gegaan en daar lekker op het strand gelegen. Nu ik dit schrijf is de zon onder aan het gaan. Zakt langzaam achter de skyline van sydney. Kleuren gaan van geel naar oranje naar diep rood. Op de achtergrond kwetteren de papagaaitjes.Langzaam gaan de lichtjes van de stad aan.

Dit is pas leven.

Morgen al weer oud op nieuw.
Tot dan.

• 30 December 2015 - 11:08

Bea:

Wat een prachtige reis maken jullie toch, en je eindigt wel heel romantisch !
    Wat een prachtig land, jammer dat het zover weg ligt.
    De foto van de ondergaande zon is werkelijk om in een grote lijst te hangen, zo mooi.
    en
    wij genieten hier van jullie hondjes, ze raken ook hier al gewend, komen ze tegen de avond met Dorine mee, dan rennen ze al meteen naar de keuken want daar staan de kluifjes,
    Het is zo leuk om Dorine met 4 honden te zien lopen,
    Toen ze zondagavond bij mij waren, we lagen met zijn vijven op mijn bed, was heel gezellig, lagen ze als volwassenen te snurken, bijna nog harder dan mijn man vroeger deed :-)
    Toen Dorine ze kwam halen, midden in de nacht, zou ik willen dat ik het gefilmd had, de blijdschap van die 2, alsof ze haar in geen dagen gezien hadden, en Dorine maar kroelen en zeggen, hoe is het dan met jullie, was het leuk hier, en de honden maar rondom haar dansen, zo lief om te zien, werkelijk, ze zijn zo thuis bij Dorine en Bart, heerlijk toch, te weten dat jullie schatjes niet weg kwijnen van heimwee,
    Geniet maar lekker verder en ik ben blij dat we mee kunnen genieten.
    knuffel, Bea,

• 30 December 2015 - 12:30

Valerie:

Wat een mooie verhalen lieverds! Het genieten straalt er van af! Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling! A happy 2016, a happy always! Liefs Xx

• 30 December 2015 - 13:45

Joke:

Iedere keer weer mooie indrukken die jullie ons geven.
    Voor morgen unne goeie roetsj in het nieuwe jaar, voor jullie veel eerder dan voor ons.
    Geniet er nog van, liefs