the real top - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Wim Tijleman - WaarBenJij.nu the real top - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Wim Tijleman - WaarBenJij.nu

the real top

Door: wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

21 December 2015 | Australië, Halls Gap

Vandaag onze eerste volle dag in the grampians. Als eerste een lekker ontbijt gescoord in het dorpje. Daarna naar het startpunt voor de wandeling naar Boronia peak. Fantastische wandeling. Heel veel mooie uitzichtpunten. Op het eind werden we ingehaald door een andere wandelaar. We kwamen net na hem boven aan.
Tenminste we dachten niet verder te kunnen, ik vroeg nog aan die andere wandelaar of we echt op het hoogste punt waren en hij gaf aan van wel. Maar gelukkig heeft Corné eksterogen. Hij zag nl dat er toch nog een pad verder omhoog ging, was erg lastig te zien. Met dat pad kwam je pas op de echte top. Corné gaf nog een seintje aan die andere wandelaar maar die ging gewoon weer naar beneden. Doodzonde. Het uitzicht daarboven was fenomenaal.

Na de wandeling naar beneden hebben we ons getrakteerd op een lekkere milkshake en ijs. Dat hadden we wel verdiend. Was een behoorlijke klim.

Vervolgens zijn we naar mackenzie falls gereden. Een hele mooie waterval. Ook weer een behoorlijke klim. Maar was het waard.

Op de terugweg naar ons huis hadden we een onverwachte bonus. Er stak een Emoe over met 4 jonkies. Kei gaaf.

'S avonds lekker indiaas gegeten met uitzicht op een klein meertje waar de kangeroos komen drinken. Zometeen love actual kijken. Over en uit.

• 21 December 2015 - 18:46

Nancy:

Leuk om jullie verhalen te lezen. Jullie schrijven zo leuk! Enne. .......ik ben jaloers..heerlijk in tshirts lopen....Geniet ze.

• 22 December 2015 - 11:48

Carola:

Wauw! Veel gedaan al in korte tijd. Mooie foto's hoor. Geniet er maar lekker volop van. Nu zitten jullie lekker in de bios star wars te kijken. Have fun. Xx