aankomst Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Wim Tijleman - WaarBenJij.nu aankomst Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Wim Tijleman - WaarBenJij.nu

aankomst Melbourne

Door: wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

18 December 2015 | Australië, Melbourne

Zo. Het was een lange vlucht en daarna nog een lange rij bij de douane. Maar we hebben het gehaald. Nu op de hotelkamer. Zijn kapot. Hadden wel weer een bonus. Bleek dat we ook ontbijt erbij hadden. We dachten dat dat niet zo was.

Nu op de kamer komen we er achter dat de stekkers die we mee hebben niet goed zijn voor australie. Maar gelukkig hebben ze er 1 bij de receptie. Maar dat gaat dus een van de eerste aankopen worden.

Morgen gaan we de huurauto ophallen. En dan is het door naar de great ocean road.

• 18 December 2015 - 18:44

Dorine:

Heeft tie gezegd dat het cadeautje dan al open mag?

• 18 December 2015 - 22:37

Nancy:

Veel plezier! Ik ga jullie reis volgen!

• 18 December 2015 - 22:51

Gerda Marcel Pim Malou:

Lieve Corne en Wim, geniet van deze mooie vakantie. Zal je wel missen op het werk maar ben wel benieuwd naar al jullie avonturen daar. Dus zal jullie continu volgen dan lijkt het net alsof wij met jullie mee zijn geweest

• 18 December 2015 - 23:37

Schuller:

Heel veel plezier en rij voorzichtig of word het ook een mooie paarse Ford?

• 19 December 2015 - 00:14

Valerie:

Lieverds, heel veel plezier! Geniet van alle avonturen en laat het weer een mooie ervaring zijn! Leuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen! Xx

• 20 December 2015 - 08:31

Paula:

Wat bizonder dat jullie daar nu zijn. .hoop dat ik mee mag genieten van zon enorme reis. Weens jullie een hele mooie tijd tou. En kom gezond weeer tuis. Lieve groetjes. Paula

• 20 December 2015 - 14:33

Bea:

Spannend !
    Het gaat nu echt beginnen,
    Wel heel blij dat we op deze manier mee kunnen genieten,
    X